![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghOkq5-heB05qEFWkdNcDs2pdrzVAa1y5EvY-3y44zzgWH0Y66af9IOEAwD7laNjKwnHifKNfsZahcO8SI8E2f74F4Q2Qat4_71mZw2gQX2-ladFF2CcADtHFHBTLJSXsn-eqOt_p0mr0/s320/img091003-142708.jpg)
N-am putut sa ma abţin şi să nu fac cu telefonul o fotografie acestui panou. Am mai văzut şi altele similare în centru, din aceeaşi campanie publicitară probabil, cu acelaşi model în prim-plan şi vreau sa mă pronunţ referitor la prestaţia doamnei din foto şi, în general, la calitatea banner-ului: mi se pare de-a dreptul hilar.
Poate în foto făcuta de mine nu se vede bine, însă dacă treceţi pe la hidrometeo pe Grenoble, îl puteţi vedea în marime naturală şi n-are cum să nu te umfle râsul când îl priveşti.
Totul: felul în care bea, cât a baut din sticlă, sticla, expresia feţei, buzele, ochii daţi peste cap, gâtul încordat, soarele-n ochi, repet, totul din acest banner, îmi trezeşte un molipsitor râs fâsâit şi mă face să nu-mi doresc ca şi eu vreodată să beau tot aşa, din gorlâşcă, apa cu fâs, Cahul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu