marți, 12 mai 2009

Cucii si berzele spun multe despre ce fel de an vei avea


Daca ai auzit un cuc cantand anul acesta pentru prima oara si nu aveai la tine nici un ban - la sigur vei sta fara bani tot anul... Cucii deja incep sa cinte, eu azi am auzit unul, deci luati-va permanent bani cu voi, obligatoriu... Eu am avut un leu :P (sper sa nu raman doar cu asta pentru tot anul)

Si daca vezi berze - poti sti cum vei sta cu dreagostea --> daca vezi o barza singura (pentru prima data in an) vei fi singur toaa vara iar daca >2 iti vei gasi multi prieteni... Exact 2 berze vazute inseamna ca iti vei gasi persoana iubita vara asta (nu stiu ce se intampla cu cei care deja o au)... :P

Asa ca, tineti bani prin buzunare (pentru cuc) si mergeti la gradina zoologica (sa vedeti perechi de berze) si veti avea bani+love tot anul... ;) Sunt sfaturi pe care le-am auzit si eu, nu stiu pe cat sunt de reale, dar pe vreme de criza, merita sa te agati de tot, pana si de cantatul cucilor

Un comentariu: