vineri, 22 mai 2009

La 1499 taxistii au prea multa voie buna

Ma intorceam azi de la universitate si la intersectia grenoble si Testemitanu aud pe cineva fluierand ritmic si tare din masina... Pe masura ce s-a apropiat am inteles care era treaba - taxistul de la 1499 avea dat la maxim o piesa cu "ciornye glaza", piesa care sta ca ringtone la 1/2 din cei care merg dimineata cu mine in troleu, iar soferul, efectiv, fluera din toate rasputerile dupa ritm, cu geamurile coborate... concert in aer liber. Plus ca la semafor s-a oprit, era rosu, si a hotarat sa mai bata si din palme... :) Am facut repede 2 foto cu telefonul; acum vad ca tre sa-mi iau tel cu rezolutie mai mare :)...

Mda, taxisti cu asa dispozitie n-am vazut inca niciodata, cred ca la 1499 le dau ceva de energizante... Oricum, nu mi-ar placea sa nimeresc in masina cu soferul ala sau cu altii ca el, de aceea 1499 - banned forever. Desi, am auzit multe zvonuri despre taxisti beti sau drogati, iar un prieten chiar mi-a povestit despre cum in ochii lui un taxist a oprit in timpul calatoriei si si-a injectat in vena o doza... Culmea, nu?

Anul trecut, daca imi aduc bine aminte, asociatia taxistilor din Moldova a facut un congres in care au adoptat o serie de criterii si reguli de coportament, inclusiv si imbracamintea taxistilor, care oricum nu se respecta nici azi... Nemaivorbind despre eliberearea bonurilor de casa - taxometrele puse numai de ochii lumii prind praf nu numai in masinile 1499, dar in toate celelalte... Un alt mic mare dezastru al nostru... of, mlea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu