marți, 12 mai 2009

Da' trolebuze cu stereo system ati vazut? Eu da :P



Astia de la transport electric nu obosesc sa ne/ma uimeasca. Lanseaza troleibuze made in moldova, reconditioneaza tralicele spisuite de 25 de ani si le fac noi, captusesc scaunele cu covoare, etc... Eu vad destul de multe modele de troleibuze, fiindca circul des cu ele... Asa ca despre cine, cum si in ce fel de troleibuze merge am ce va spune...
Dar asta cu difuzoare m-a dat gata...
In locul difuzoarelor pentru anuntarea statiilor, ei au montat niste boxe destul de puternice la prima vedere, sterpelite de pe la vre-un centru muzical, cred, si cit am mers de la gara pina la Unic am ascultat retrofm si soundtrackul de la "v mire jivotnyh"... romantica totala...
Doar ca au uitat de 2 lucruri:
1. In transport public, din cate stiu eu, este interzisa difuzarea muzicii, posturilor de radio, etc (pare-mi-se a fost o decizie a CMC)
2. Nu la toti li-i vesel. Eu aveam problemele mele in cap, nu vroiam muzica, sunt sigur ca pe altii ii durea poate un dinte, sau au pierdut pe cineva drag sau au motive sa NU vrea sa asculte piesele preferate ale soferului... asta merge si pentru soferii de rute...
Noi amu suntem in comunismul vesel, totul tre sa sara in sus de veselie si voie buna :) N-avem voie sa fim tristi... Tre sa ascultam muzica!

2 comentarii:

  1. :)) da troleibus cu perdele la ferestre ai vazut? dute la Balti ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. daa, am fost de multe ori prin Balti si am mers si cu troleuri cu perdele, jaluzele... de tot felul... ar fi bine sa puna vara si niste cabine de dus in troleuri - unii nu prea au apa pe-acasa si te fac sa ai ameteli

    RăspundețiȘtergere