luni, 5 octombrie 2009

Cogâltz-cogâltz!


N-am putut sa ma abţin şi să nu fac cu telefonul o fotografie acestui panou. Am mai văzut şi altele similare în centru, din aceeaşi campanie publicitară probabil, cu acelaşi model în prim-plan şi vreau sa mă pronunţ referitor la prestaţia doamnei din foto şi, în general, la calitatea banner-ului: mi se pare de-a dreptul hilar.
Poate în foto făcuta de mine nu se vede bine, însă dacă treceţi pe la hidrometeo pe Grenoble, îl puteţi vedea în marime naturală şi n-are cum să nu te umfle râsul când îl priveşti.
Totul: felul în care bea, cât a baut din sticlă, sticla, expresia feţei, buzele, ochii daţi peste cap, gâtul încordat, soarele-n ochi, repet, totul din acest banner, îmi trezeşte un molipsitor râs fâsâit şi mă face să nu-mi doresc ca şi eu vreodată să beau tot aşa, din gorlâşcă, apa cu fâs, Cahul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu