vineri, 23 octombrie 2009

Nu mai aud nimic!

Mi-am laut dopuri de urechi. N-am stiut ca poti trai in atata liniste... E o senzatie pe care n-am avut-o pana acum. Te simti in acelasi timp linistit dar anxios putin, fiindca parca iti pierzi ceva din siguranta in sine )) foarte faina senzatie... Astepti sa auzi sunete, si ele nu-s.

Mi le-am luat din doua motive: primul este ca vreau sa incerc sa vad daca merg si pentru apa, fiindca nu imi place cand imi intra apa in urechi si racesc repede, iar al doilea motiv este colegul meu de camera. Sper ca el nu a citi aceste randuri negre despre dansul, dar ma enerveaza la culme cand deschide televizorul in timp ce eu citesc sau scriu pe blog... Asa ca, in incercarea mea disperata de a gasi o rezolvare amiabila a problemei, in loc sa ma cert cu el, mi-am infundat urechile. Despre eficienta procedurii va tin la curent ;)

Si ca sa ma mai laud putin cu noua mea achizitie, le am si acum in urechi chiar cand scriu acest post, si ma umfla rasul putin de situatia in care am ajuns. Sper ca sa ajute la fel de mult la prevenirea intrarii apei in urechi la innot la fel cum blocheaza sunetul. Cei care au probleme cu apa sau colegii de camera si vor o pereche, se vand in farmacii, ~35 de lei.
Daca vreti sa imi spuneti ceva, va trebui sa scriti comentarii, fiindca altfel nu va aud. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu